استفاده از اجاق گاز 4 شعله در کره ماه

هنگام انتخاب مدل ها، اولویت باید به آنهایی داده شود که عملکرد احتراق الکتریکی و کنترل گاز را دارند. اگر بچه ها در خانه باشند، محافظت ویژه نیز آسیبی نخواهد دید. حتی چنین مجموعه کوچکی از عملکردها کمک ارزشمندی را در زندگی روزمره و با هزینه نسبتاً مناسب ارائه می دهد.

اجاق گاز 4 شعله بیشتر برای یک خانواده پرجمعیت مناسب است، در حالی که بقیه می توانند محصولی با 2 یا 3 شعله با عملکرد اضافی خریداری کنند.

استفاده از تاج دوم و سه تایی باعث گرم شدن یکنواخت ظروف و افزایش زمان پخت می شود. اما اگر نمی خواهید بیش از حد پرداخت کنید، می توانید یک اجاق گاز با مشعل های معمولی خانگی بخرید.

قبل از انتخاب تجهیزات، باید ایده ای از ابعاد مورد نیاز داشته باشید. علاوه بر این، باید دستورالعمل های سازنده را به دقت مطالعه کنید، که ترتیب دقیق مراحل نصب را نشان می دهد.

Gorenje GW 65 CLI دارای طراحی کلاسیک و رنگ نسبتاً غیرعادی عاج است. مشخصه این مدل وجود مشعل سه مداره است که به آن تاج سه گانه نیز می گویند.

اجاق گاز

کارایی این اجاق گاز تا کوچکترین جزئیات در نظر گرفته شده است. یک مشعل بزرگ، متوسط ​​و کوچک وجود دارد. در چنین تجهیزاتی می توانید با استفاده از هر ظروفی آشپزی کنید.

عملکردهای احتراق الکتریکی، کنترل گاز، خاموش شدن محافظ وجود دارد. همه چیز مختصر و بدون هزینه خاص است، در حالی که امن است. مجموعه قطعات شامل چندین نازل است که امکان اتصال پنل را به سیلندر گاز مایع می دهد.
در صورت عدم وجود شبکه گاز، این روش نصب در کشور بسیار مناسب است.

بوش PCH615B90E. سطح آن بر اساس فولاد ضد زنگ کلاسیک ساخته شده است که بادوام است و ظاهر بسیار خوبی دارد. هیچ چیز اضافی در طراحی مدل وجود ندارد، در حالی که دارای اندازه های استاندارد است، فضای هر آشپزخانه را تزئین می کند.

پایه آن کثیف نمی شود. این مدل مجهز به چهار شعله است که برای تهیه انواع ظروف ایده آل است. مشعل که در قدرت متفاوت است، یک تاج دوتایی است، روی آن می توانید هر غذایی را در مدت زمان کوتاهی بپزید. سوئیچ های دوار با جرقه زنی الکتریکی خودکار وجود دارد.