استفاده از چوب دارچین کیلویی برای تست بارداری

همانطور که قبلاً ذکر شد، پودر  چوب دارچین کیلویی معمولاً به نان تست اضافه می شود و در شیرینی ها پخته می شود، اما راه های خوشمزه دیگری نیز برای گنجاندن دارچین در رژیم غذایی شما وجود دارد.

بسیاری از غذاهای قومی از جمله هندی، مکزیکی، خاورمیانه و شمال آفریقا از دارچین به عنوان ادویه اصلی در غذاهای شور استفاده می کنند. دستور العمل های زیر را برای ایده ها امتحان کنید.

می توانید یک دسته بزرگ از این ها درست کنید و آنها را برای میان وعده های سالم تهیه کنید. به راحتی می توان آنها را در حین حرکت بردارد و شیرینی شما را راضی نگه دارد. دستور غذا را دریافت کنید.

این پیچ و تاب های دارچینی برای یک دسر یا صبحانه سرگرم کننده است. آنها زمان بسیار کمی برای آماده شدن دارند و می توانند در حین خوردن غذا بپزند. دستور غذا را دریافت کنید.

چه برای روز شکرگزاری و چه صرف شام دوشنبه شب، این گالت استروزل به هر غذایی احساس خاصی می‌کند. دستور غذا را دریافت کنید.

شما نمی توانید رول دارچین کلاسیک را فراموش کنید! تنها با چند ساعت زمان تحویل، نتیجه مطمئناً همه را به سرعت در یک صبح شلوغ سر میز می‌برد. دستور غذا را دریافت کنید.

این نسخه خوشمزه از پودینگ نان به سادگی در اجاق گاز آهسته شما درست می شود! دستور غذا را دریافت کنید.

گوشت خوک در حال حاضر خوشمزه است، اما وقتی این مخلوط سیب دارچینی را به آن اضافه کنید، آن را به سطح جدیدی خواهید رساند. دستور غذا را دریافت کنید.

سوپ رشته گوشت خوک با دارچین و انیسوندفعه بعد که در حال مبارزه با سرماخوردگی هستید یا فقط به چیزی آرامش بخش برای خوردن نیاز دارید، این چرخش بی نظیر را روی سوپ رشته فرنگی امتحان کنید.

می توانید یک دسته بزرگ درست کنید و در روزهایی که تمایلی به تهیه شام ندارید آن را آماده کنید تا گرم شود. دستور غذا را دریافت کنید.