استفاده از کشمش سبز عمده در ساخت لمینت دندان با ماندگاری بالا

کشمش فرشیم کاشمری یا کشمش بلند یا کشمش جامبو (طلایی / سبز): محصول در حال فرآیند از انگورهای بی دانه از گونه Vitis vinifera می باشد. کشمش کاشمر که به آن کشمش بلند نیز می‌گویند از انگورهای بی‌دانه‌ای که از نوع محلی ایرانی است، تهیه می‌شود.

کشمش سبز عمده به خاطر طعم ترش و شیرین خاص و شکل درازش معروف است. کشمش سبز مانند کشمش طلایی با استفاده از روش بخور گوگرد تهیه می شود و در سایه خشک می شود تا به رنگ کهربایی طلایی باشد.

این نوع برای کسانی که از عطر شدید سایر انواع کشمش خوششان نمی آید، محبوب است. کشمش کاشمر مانند سایر انواع خشک شده، پوشش داده شده با روغن نباتی، ساقه دار، تمیزکاری مکانیکی، لیزری و دسته بندی دستی و سپس با رعایت نکات بهداشتی و با رعایت الزامات قانونی و ایمنی و مشخصات خاص مشتری، فلزیاب می شود.

فواید: رفع یبوست، اسیدوز، کم خونی، تب و اختلالات جنسی. تاثیر مثبت بر سلامت چشم، مراقبت از دندان و کیفیت استخوان.

کشمش

فرشیم سلطانه و کشمش ملایر (روشن / تیره): محصول در حال فرآیند از انگورهای بی دانه از گونه Vitis vinifera می باشد. کشمش سلطانی به رنگ قهوه ای روشن تا تیره است.

در گیاهان مخصوص خشک کن خشک می شود و به دلیل داشتن قند بسیار زیاد، سلطان بسیار شیرین و از نظر طعم شبیه به عسل است.

برای به دست آوردن رنگ قهوه ای روشن، سلطانا را می توان با گوگرد درمان کرد، اما محبوب ترین آن، سلطان قهوه ای تیره است که هیچ گوگردی ندارد و به طور گسترده در صنعت نان، نانوایی های کیک و شیرینی، تولیدکنندگان غلات و صنایع لبنی استفاده می شود.

کشمش سلطانی پس از دوبار شستن خشک شده، با روغن نباتی پوشش داده می شود، ساقه می شود، تمیزکاری مکانیکی انجام می شود، لیزر و دسته بندی می شود و سپس فلز با رعایت نکات بهداشتی و با رعایت الزامات قانونی و ایمنی و مشخصات ویژه مشتریان شناسایی می شود.

فواید: رفع یبوست، اسیدوز، کم خونی، تب و اختلالات جنسی. تاثیر مثبت بر سلامت چشم، مراقبت از دندان و کیفیت استخوان.

کشمش آفتابی فرشیم (مشکی): محصول در حال فرآیند از انگورهای بی دانه از گونه Vitis vinifera می باشد. کشمش خورشید خشک شده انگور بدون هسته است که در نور مستقیم خورشید خشک می شود و در نتیجه رنگ آن معمولا قهوه ای تیره است.

این نوع بدون هیچ افزودنی درمان می شود و سطح قند بالایی دارد. خشک کردن در آفتاب به عنوان یک راه طبیعی برای تولید کشمش دیده می شود که نه تنها طعم و مزه شدید خاصی به آن می دهد، بلکه تعادل ظریف مواد مغذی میوه اصلی انگور را نیز حفظ می کند.

کشمش خشک شده مانند سایر انواع کشمش خشک شده، پوشش داده شده با روغن نباتی، ساقه دار، تمیزکاری مکانیکی، لیزر و دسته بندی دستی و سپس فلزی بودن تحت مراقبت های فوق العاده بهداشتی و با الزامات قانونی و ایمنی و مشخصات ویژه مشتری تشخیص داده می شود.