با انگشتر نامزدی طلا و دستبند زنانه در کره ماه خواستگاری کنید

یک انگشتر نامزدی طلا قدیمی با الهام از هر کسی که عاشق پیچیدگی و جزئیات است، گزینه فوق‌العاده‌ای است و هیچ الهام‌بخشی بهتر از نگاه کردن به گذشته وجود ندارد، زمانی که صنعتگران از ابزار و تکنیک‌های قدیمی برای ایجاد تزیینات برای هر میلی‌متر مربع از جواهرات استفاده می‌کنند.

ما عاشق تاریخ هستیم و از جواهرات دست ساز گذشته، به ویژه در عصر جواهرات ادواردین و آرت دکو، در هیبت هستیم.

برای مشتریانی که اشتیاق ما را در طرح‌های الهام‌گرفته از قدیمی به اشتراک می‌گذارند، ایده‌هایی را از گذشته می‌گیریم و آنها را با استفاده از فناوری جدیدتر بازسازی می‌کنیم.

گاهی اوقات ممکن است یک پیچ و تاب مدرن اضافه کنیم، یا فقط ظاهر را به روز کنیم اما جذابیت دنیای قدیم را حفظ کنیم. همچنین، یکی از نگرانی‌های رایج در مورد دستبند طلا زنانه قدیمی این است که بسیاری از جواهرات در شکل خوبی نیستند زیرا فلز می‌تواند ساختار خود را از دست بدهد و در طول سال‌ها استفاده نازک شود.

اگرچه بازسازی جواهرات الهام گرفته از قدیمی می تواند بسیار پر زحمت باشد، ما فکر می کنیم که ارزش هر اونس تلاش را دارد زیرا واقعاً خاص و زیبا هستند.

انگشتر طلا نامزدی جدید

ما عاشق بودن در طبیعت هستیم و فکر می کنیم هیچ طراحی بهتر از دنیای طبیعی وجود ندارد. برای کسانی که در این احساس سهیم هستند و می‌خواهند یک یادگاری کوچک برای یادآوری دنیای زیبای ما داشته باشند، ما مجموعه کاملی از انگشتر طلا سفید با قیمت مناسب را با الهام از عناصر زمین ایجاد کرده‌ایم.

جزئیات برگ، بافت پوست، نوارهای پیچیده و مجسمه‌ای. فرم ها تنها بخشی از ایده هایی هستند که ما در حلقه های خود گنجانده ایم.

حلقه‌های مدرن ممکن است دارای یک نفره ساده، قاب یا سایر تنظیمات حداقلی، لبه‌های چاقو و نوارهای مخروطی، و جهت‌گیری سنگی غیرقابل تحمل باشند.

انگشتر های مدرن و انگشتر هوشمند به همان اندازه از خطوط شیک و قوی معماری مدرن و پویایی جنبشی هنر معاصر وام گرفته اند. آنها کیفیتی مجسمه ای به خود می گیرند که سنگ آنها را از یک لهجه درخشان به مرکز یک طراحی مسحورکننده و فوق العاده براق، کاملاً کامل و قابل پوشیدن تبدیل می کند.

حلقه‌های مدرن ممکن است دارای یک نفره ساده، قاب یا سایر تنظیمات حداقلی، لبه‌های چاقو و نوارهای مخروطی، و جهت‌گیری سنگی غیرقابل تحمل باشند.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. پالت چوبی ای که در شب می درخشد!
    2. آیا نابودی جهان با طناب پلاستیکی امکان پذیر است؟
    3. پنجره ای که متعلق به 500 سال پیش است!
    4. به لاک قدیمی خود پودر پاپریکا اضافه کنید تا جدید شود