با کمک پودر سیر در استان زنجان بیماریهای پوستی حاد درمان شد

عبارات جستجوی مورد استفاده Allium sativum و پودر سیر در ترکیب با عوامل مرتبط با قلب و عروق، مانند کلسترول، گلوکز خون، BP و گردش خون بودند.

جستجو به مطالعات انسانی که به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی و کره‌ای منتشر شده بود محدود شد. هیچ مطالعه ای به زبان کره ای یا ژاپنی منتشر نشده است

جستجوی دستی با استفاده از فهرست های مرجع مقالات اصلی و بررسی های اخیر نیز انجام شد. هر نشریه به طور مستقل مورد بررسی قرار گرفت و اطلاعات مربوطه توسط دو نویسنده (JSK و JYK) استخراج شد.

استخراج داده ها و ارزیابی کیفیت، داده ها استخراج شد و کیفیت به طور مستقل توسط دو محقق (JSK و JYK) بر اساس ابزار ارزیابی کیفیت مورد استفاده برای بررسی سیستماتیک قبلی ما و همکاری کاکرین ارزیابی شد.

این رتبه بندی کیفیت بر اساس چندین معیار مربوط به طراحی مطالعه (به عنوان مثال، استفاده از کنترل دارونما در مقابل گروه کنترل غیر دارونما)، جمع آوری داده ها (به عنوان مثال، روش ارزیابی رژیم غذایی).

کیفیت تجزیه و تحلیل آماری، نوع نتایج اندازه‌گیری شد و ویژگی‌های جمعیت‌های مورد مطالعه (به عنوان مثال، آیا سوگیری انتخاب وجود داشت یا اینکه آیا اطلاعات مهم در مورد افراد مورد مطالعه، مانند سن و وضعیت سیگار کشیدن، جمع‌آوری و گزارش شده بود).

برای یک مطالعه کاملاً معتبر، امتیازی از 1- تا 1 برای هر آیتم با کیفیت تعیین کردیم تا امتیازی از 20- تا 11 بدست آوریم. اگر مطالعه علمی به اندازه کافی تمام یا بیشتر معیارها را مورد توجه قرار دهد، رتبه کیفیت روش شناختی بالایی دریافت کرد.

خطر سوگیری برای این تحلیل بر اساس ابزار ارزیابی خطر سوگیری برای RCTهای ارائه شده توسط Cochrane Cochrane [43] ارزیابی شد.

خطر حوزه‌های سوگیری، مانند سوگیری انتخاب (تولید توالی تصادفی و پنهان‌سازی تخصیص)، سوگیری عملکرد/تشخیص (کور کردن شرکت‌کنندگان و پرسنل/ کور کردن ارزیابی نتیجه)، سوگیری فرسایشی (نتیجه داده‌های ناقص) و سوگیری گزارش‌دهی (گزارش‌دهی انتخابی) ، شناسایی شدند.