برنج صدری غذای مورد علاقه ی فوتبالیست های قطری در جام جهانی

برنج خشک از جمله برنج صدری پس از پخته شدن چقدر محصول می دهد؟ برنج خشک معمولاً می تواند حدود سه برابر اندازه خود پف کند. یک فنجان برنج خشک می تواند 3 فنجان برنج پخته را برای اکثر انواع بدست آورد.

اندازه کلی توصیه شده برای سرو 1 اونس برنج خشک، حدود ½ فنجان پخته شده است. من متوجه شده ام که اکثر برچسب های روی محصولات برنج می گویند ¼ فنجان برنج خشک یک وعده است، بنابراین تولید کنندگان حدود ¾ فنجان برنج پخته شده را برای هر نفر تخمین می زنند.

پخت برنج چقدر طول می کشد؟ زمان بندی به شکل، کمیت و نوع بستگی دارد. برنج سفید سریعتر از برنج قهوه ای پخته می شود زیرا به دلیل آسیاب کردن، لایه بیرونی سبوس فیبری وجود ندارد.

این زمان برای برنج سفید بین 15 تا 25 دقیقه و برای برنج سیاه وحشی 30 دقیقه یا بیشتر است. بیشتر برنج های چسبنده نیاز به خیساندن در آب خنک و سپس دم کشیدن به مدت 30 تا 45 دقیقه دارند.

برنج

پختن برنج قهوه ای تقریباً دو برابر زمان می برد تا سبوس نرم شود و آب به مرکز آندوسپرم جذب شود. برنج یک عنصر اصلی در هر آشپزخانه ای است و با انواع مختلف آن، خود را به تعداد بی پایانی از دستور العمل ها می رساند.

هر نوع برنج طعم، بافت و خواص منحصر به فرد خود را دارد که در کاربردهای مختلف بهترین عملکرد را دارد. به علاوه، برنج به طور طبیعی بدون گلوتن است، و آن را راهی آسان برای ارائه خوراکی های بدون گلوتن برای قرار دادن رژیم های غذایی جایگزین در منوی شما می کند.

این راهنما به بررسی عواملی می‌پردازد که انواع برنج را متمایز می‌کنند، از باسماتی مغزدار گرفته تا یاس معطر، بنابراین می‌توانید بهترین برنج را برای دستور غذای بعدی خود انتخاب کنید.

عوامل مختلفی در انتخاب برنجی که به بهترین وجه با نیازهای شرکت شما مطابقت دارد، دخیل هستند. به این 10 نوع معمولی برنج نگاهی بیندازید تا مشخص کنید که کدام اندازه دانه، بافت و طعم و مزه برای دستور غذایی بعدی شما بهتر عمل می کند.