خریدن قابلمه 14 پارچه کاسیو موجب سکته قلبی خریدار شد

قابلمه 14 پارچه کاسیو در مقابل ست کامل، ظروف پخت و پز سنگ گرانیت در اندازه های مختلف موجود است که می توانید آنها را به صورت تک تک بسته بندی شده یا همراه با یک مجموعه کامل پیدا کنید.

در حالی که مجموعه کامل بسیار مقرون به صرفه است، قبل از برداشتن هر 10 قطعه، قطعاً ارزش این را دارد که چگونه آشپزی می کنید و چه مقدار فضای ذخیره سازی در آشپزخانه شما در دسترس است.

اگر می خواهید ساده ترین راه ممکن را برای تجهیز یک آشپزخانه جدید ارزان قیمت داشته باشید، یکی از این مجموعه ها احتمالاً انتخاب خوبی است.

به عنوان مثال، مجموعه 24 تکه شامل همه چیزهایی است که ممکن است برای یک آشپزخانه اصلی بخواهید به جز یک تخته برش و کاسه مخلوط کن. ظروف پخت و پز به راحتی تمیز می شوند و چاقوها بدون نیاز به تعمیر و نگهداری واقعی، شما را چند سال به جلو می برند.

قابلمه

اگر فقط به دنبال ضروری ترین قطعات ظروف گرانیت استون هستید، به قابلمه بچسبید. ظروف نچسب با تمام امکاناتی که دارد، با ظروف ظریفی مانند تخم مرغ، ماهی و پنکیک مؤثرتر است.

قابلمه تخم مرغ 5.5 اینچی فضای ذخیره سازی زیادی را اشغال نمی کند و اندازه مناسبی برای سرخ کردن تخم مرغ است. عملاً برای هر چیز دیگری بسیار کوچک است، از جمله مخلوط کردن مواد در هنگام پختن آنها.

یک قابلمه 10 اینچی برای اکثر آشپزخانه ها اندازه مناسبی است، اگرچه اگر دهان زیادی برای تغذیه دارید، ممکن است بزرگتر شوید.

نکات مراقبتی
صاحبان می گویند که قابلمه خود سبک است، اما محکم است. مانند سایر قابلمه های سرامیکی نچسب، به ندرت می توان قابلمه ای با طول عمر بیشتر از 2 سال پیدا کرد. از این نظر سنگ گرانیت مشابه رقبا است.

چه تصمیم دارید این ظرف نچسب دیگر مناسب مجموعه شما باشد، قبل از استفاده دستورالعمل های مراقبت را یاد بگیرید. مراحل عملی به سادگی اجتناب از ظروف فلزی می تواند ماه ها به طول عمر ست شما بیافزاید.