خرید حوله پالتویی گلبافت برای پدر عروس به قیمت ده گرم طلا تمام شد

حوله حمام پنبه‌ای Frontgate Resort نرم‌ترین، گرم‌ترین و راحت‌ترین حوله پالتویی گلبافت  است که ما امتحان کرده‌ایم. ضخیم تر از انتخاب های دیگر ما، مانند یک حوله هتلی با کیفیت بالا، لوکس و قابل توجه است.

با هر بار شست و شو، احساس پرتر و براق تر به نظر می رسید، و پس از چهار سال استفاده، بهتر از هر حوله پالتویی دیگری که آزمایش کرده ایم، نگه داشته می شود. این در طیف گسترده ای از رنگ های غنی عرضه می شود.

انتخاب های بیشتری از هر انتخابی. همچنین در سایز ورق حمام موجود است، Frontgate با طیف وسیعی از لوازم جانبی منطبق، از جمله فرش حمام و دستشویی هماهنگ می شود.گر یک حوله شیک و مجلل همان چیزی است که می خواهید، این یک حوله پالتویی عالی است.

حوله پالتویی حمام آبگرم Riley حدود یک سوم بیشتر از Frontgate قیمت دارد، اما اگر حوله های نازک تری با بافت بیشتر دوست دارید، این حوله مورد علاقه ماست. حلقه های تری رایلی به خوبی مشخص هستند و به راحتی بافته شده اند.

حوله

بنابراین شما احساس می کنید که هر حلقه روی پوست شما حرکت می کند. (هر چند خش ندارد، بیشتر شبیه یک ماساژ ملایم است.) سریعتر از Frontgate خشک می شود.

طراحی مدرن آن – لبه های گرد، در سراسر سطح، و حلقه ای برای آویزان کردن آن بر روی قلاب حمام – به نظر بی مزه است اما شیک رایلی در هشت رنگ عرضه می‌شود، و مانند دیگر انتخاب‌های ما، دارای گواهی Oeko-Tex است و در اندازه ورق حمام موجود است.

این حوله بافت سبک تر است، بهتر پوشیده می شود و سریعتر از هر حوله تری که امتحان کردیم خشک می شود. به نظر مجلل اما بی مزه است و یک سوم قیمت حوله های مشبک مشابه قیمت دارد.

برای ظاهری مینیمال و مجلل، یا اگر می خواهید حوله پالتویی واقعاً سریع خشک شود، حوله حمام Onsen را توصیه می کنیم. این حوله با بافت مشبک (که گاهی به آن بافت وافل یا لانه زنبوری می گویند) ساخته می شود که نسبت به تری نازک تر و نازک تر به نظر می رسد.

Onsen که از پنبه سوپیما تولید شده در آمریکا ساخته شده است نسبتاً گران است، اما قیمت آن کسری از قیمت حوله پالتویی مشبک مشابه وارداتی از ژاپن است. همچنین نرم تر و نرم تر است.

در مقایسه با ده ها یا چند ساعتی که در تست های سال 2018 ما برای خشک شدن طول کشید، Onsen پس از حدود پنج ساعت خشک شد. اما به خاطر داشته باشید که اگر تری مخملی را ترجیح می دهید، ممکن است احساس بافت بیشتر Onsen را دوست نداشته باشید.

اگر حوله پالتویی هتلی را خیلی حجیم می‌دانید و حس مدرن‌تری را در حمام ترجیح می‌دهید، این حوله پالتویی شیک به نظر می‌رسد و روی پوست احساس فوق‌العاده‌ای دارد.
این حوله پالتویی بافت سبک تر است، بهتر پوشیده می شود و سریعتر از هر حوله تری که امتحان کردیم خشک می شود. به نظر مجلل اما بی مزه است و یک سوم قیمت حوله های مشبک مشابه قیمت دارد.