زنی از پالت پلاستیکی دست دوم برای خودش ظرف غذا درست کرد

پالت پلاستیکی، تولید پالت پلاستیکی دست دوم پلاستیکی به خود پلاستیک نیاز دارد که می تواند پلاستیکی بکر یا بازیافتی باشد، برق برای شکل دهی حرارتی پلاستیک و گازوئیل برای ماشین آلات کار در کارخانه.

برای پالت های پلاستیکی نیازی به درمان گیاهی نیست. جرم پالت های پلاستیکی برابر با جرم پلاستیک مورد نیاز و همچنین تولید زباله های پلاستیکی احتمالی است.

به دلیل عدم وجود استاندارد در پالت های پلاستیکی، ابعاد آنها به طور قابل توجهی متفاوت است، اگرچه اغلب با ابعاد پالت های چوبی مطابقت دارد.

پالت
پایداری 11 05750 g006 550شکل 6. تعداد پالت های پلاستیکی مورد مطالعه بر اساس اندازه آنها.
از آنجایی که پالت‌های پلاستیکی قالب‌گیری می‌شوند، ورودی‌های پلاستیک به 1 متر مربع از سطح پالت نرمال می‌شوند تا از مقایسه متقابل پالت‌های مورد مطالعه اطمینان حاصل شود.

حداقل جرم پلاستیک مورد نیاز در هر متر مربع از پالت پلاستیکی 13 کیلوگرم و حداکثر وزن آن 34 کیلوگرم بود. میانگین جرم پلاستیک مورد نیاز 7 ± 21 کیلوگرم بر متر مربع بود که معادل 20 کیلوگرم در هر پالت یورو، 25 کیلوگرم در هر پالت FIN (1200 میلی متر × 1000 میلی متر) یا 26 کیلوگرم در هر پالت GMA است.
برخلاف پالت های چوبی، تولید پالت های پلاستیکی نیاز به برق بیشتری دارد که برای ذوب پلاستیک و آن را داخل قالب بریزید. حداقل نیاز برق 6.8 کیلووات ساعت و حداکثر 359 کیلووات ساعت در هر متر مربع از سطح پالت است.

متوسط تقاضای برق 104 ± 120 کیلووات ساعت بر متر مربع است. برای مقایسه، تقاضای برق برای یک پالت چوبی یورو 0.69 ± 0.73 کیلووات ساعت است. بنابراین، شدت کربن و نوع الکتریسیته مورد نیاز تأثیر قابل توجهی بر تولید پالت پلاستیکی دارد. مصرف کم دیزل نیز در برخی مطالعات در سطح گنجانده شد.
مطالعات بررسی شده عمدتاً بر تأثیرات بر تغییرات آب و هوایی متمرکز بودند، در حالی که برخی از مطالعات نیز سایر دسته های تأثیر را ارزیابی کردند.

به همین دلیل، تمرکز بر روی این بخش بر ارزیابی سیستماتیک نتایج ردپای کربن است و در عین حال یک نمای کلی از دیگر دسته‌های تاثیر بر اساس تعداد محدودی از مطالعات ارائه می‌دهد.