ساخت جعبه پلاستیکی حمل مرغ زنده

جعبه پلاستیکی برای حمل مرغ ها به صورت زنده چه فایده ای دارند؟ جعبه های مرغ با کیفیت چگونه و با چه ماده ای ساخته می شوند.
جعبه های حمل مرغ باید توانایی جا دادن تعدای مرغ را داشته باشند، و چون مرغ ها زنده هستند، و بال بال می زنند باید کیفیت و کارایی خوبی همراه با استقامت را برای سال ها استفاده ی مکرر داشته باشند.

جعبه های حمل مرغ امروزه از پلی اتیلن که یکی از مواد بسیار خوب برای تولید انواع وسایل پلاستیکی به شمار می آید، ساخته می شود. همچنین تمام جعبه های پلاستیکی حمل مرغ باید مجوز سازمان بهداشت و غذا را اخذ کنند، تا برای سلامتی انسانی که گوشت آن مرغ را میل می کند، ضرری نداشته باشند.

تمام جعبه های مرغ ساخته شده ی این شرکت از جنس پلی اتیلن می باشد که تماما از مواد واقعا درجه یک ساخته شده اند. جعبه های پلاستیکی حمل مرغ مختلف با رنگ های گوناگون تولید شده اند، و آن گاه در برابر فشار و ضربه های ناگهانی تست شده اند، تا سپس به بازار برای فروش عرضه گردند.

فواید جعبه های حمل مرغ

اگر مرغ های زنده را دیده باشید، متوجه شده اید که اگر آن ها را بگیرید، بال بال می زنند و اجازه نمی دهند که شما به آن ها دست بزنید.

حال در مرغداری ها که در هر سالن بیش از ده هزار مرغ پرورش داده می شود، چاره ای جز استفاده از این جعبه های حمل مرغ باقی نمی ماند. زیرا مرغ ها را که نمی توان درون یک کامیون کمپرسی ریخت.