قابلمه کاسیو درب روحی موجب کاهش قند خون می شود

قابلمه کاسیو درب روحی غذای اصلی آشپزخانه است که بدون آن نه یک آشپز حرفه ای و نه یک آشپز خانگی می تواند انجام دهد. سوپ و آبگوشت، غلات، پاستا، ریزوتو، سس و خامه، سس و کمپوت – همه این ظروف و نوشیدنی ها در قابلمه تهیه می شوند و برای آماده سازی کامل هر یک از آنها ظرافت ها و الزاماتی برای ظروف وجود دارد.

به همین دلیل است که در انتخاب و خرید ماهی تابه باید با دقت زیادی برخورد کرد تا پخت و پز لذت و نتایج عالی به همراه داشته باشد.

برای یک خانواده کوچک، یک مجموعه جهانی از 4-5 گلدان با لیترهای مختلف کافی است. در قابلمه هایی با حجم 1-2 لیتر، گرم کردن غذا، پختن غلات و تخم مرغ و پختن سس راحت است.

حتما یک مدل سایز متوسط ​​(3-4 لیتر) بخرید تا سوپ و آبگوشت بپزید، مخلفات را برای چند نفر آماده کنید. در عمل، این دو نوع گلدان بیشتر در خانه استفاده می شوند، بنابراین نباید در آنها صرفه جویی کنید، بهتر است دو محصول گران قیمت اما خوب بخرید تا اینکه مرتباً آنها را با نمونه های ارزان قیمت جایگزین کنید.

محبوب ترین مواد فولاد ضد زنگ (مناسب برای سوپ و آبگوشت) و آلومینیوم نچسب (برای سس ها و فرنی ها) هستند. اگر ترجیح می دهید چند روز به طور همزمان بپزید و ظروف را درست در تابه در یخچال نگهداری کنید، به ظروفی با روکش لعابی یا شیشه سرامیک توجه کنید که در آن محصولات با مواد ظرف تماس نداشته باشند. اما برای مدت طولانی تازه می مانند.

نکته مهم دیگر یک قابلمه بزرگ 4-5 لیتری است که در آن پختن اسپاگتی، پخت کمپوت و برش، پختن سوپ هایی که برای نگهداری طولانی مدت در نظر گرفته شده است، مانند سوپ کلم و گل گاوزبان بسیار راحت است. اگر ماکارونی را دوست دارید و مرتباً آن را طبخ می کنید، منطقی است که یک تابه اسپاگتی با کیفیت خاص بخرید.

قابلمه

و در نهایت، یک خانواده بزرگ و عاشقان انواع آشپزی خانگی نمی توانند بدون یک قابلمه بزرگ 7-8 لیتری کار کنند. اگر قصد دارید از چنین ظروفی برای تهیه انواع ترشیجات استفاده کنید، توصیه می کنیم گزینه های میناکاری شده را انتخاب کنید.

استفاده سازنده از این یا آن ماده برای تولید گلدان معمولاً توجیه پذیر است، مگر اینکه با صنعت لبنیات چین مرتبط باشد، جایی که نیاز اصلی حداقل هزینه تولید است.

انتخاب مواد بستگی به نوع اجاق گاز شما و البته به غذاهایی که بیشتر میپزید بستگی دارد. قابلمه های فولادی ضد زنگ با کف سنگین و مدل های چدن لعابی روی اجاق های القایی به خوبی کار می کنند.

در اجاق گازها ترجیحاً برای ظروفی که به زمان پخت طولانی نیاز دارند از فولاد ضد زنگ و برای گرم شدن سریع از محصولاتی با روکش نچسب استفاده شود. فولاد ضد زنگ، سرامیک های مقاوم در برابر حرارت و شیشه های مقاوم در برابر حرارت برای پانل های شیشه-سرامیک مناسب هستند.

عملی، بادوام و سبک است، اما با گذشت زمان تیره می شود، از پاک کننده های ساینده می ترسد و به لیست مواد سازگار با محیط زیست تعلق ندارد، زیرا در تماس با اسیدها سموم را آزاد می کند.

علاوه بر این، غذا اغلب در تابه های آلومینیومی می سوزد. به همین دلیل است که تابه های آلومینیومی به سرعت گرم می شوند و در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند.

محصولات آلومینیومی ریخته گری مدرن با پوشش های نچسب یا شیشه سرامیک عملاً هیچ ایرادی ندارند، چنین تابه ها در طول پخت و پز با غذا واکنش نشان نمی دهند، به ندرت می سوزند و به راحتی تمیز می شوند.