لنت ترمز شرکتی ساینا که موجب نجات گله گوسفند ها در جاده شد

به طور طبیعی، اول از همه، ترمزها باید ایمنی را تامین کنند. اما ترمزهای ATE توانایی بیشتری دارند. ما با استفاده از سرامیک های کم گرد و غبار، نسل جدیدی از لنت ترمز شرکتی ساینا را به بازار عرضه کرده ایم که ظاهری بی عیب و نقص به رینگ ها می بخشد و عمر طولانی و سایش کم را تضمین می کند.

در هنگام ترمزگیری، لنت های سرامیکی ترمز حداقل مقدار گرد و غبار تولید می کنند. دیگر لازم نیست رینگ ها را برای مدت طولانی و طاقت فرسا تمیز کنید و برای مدت طولانی ویژگی های اولیه خود را حفظ خواهند کرد.

لنت های ترمز سرامیکی ATE در استفاده روزمره برای عمر طولانی تر و کاهش سایش دیسک ترمز آزمایش شده اند. این باعث کاهش هزینه ها و افزایش رضایت مشتری می شود.

لنت

گرد و غبار کمتر به معنای اثرات زیست محیطی کمتر است. لنت های ترمز ما با سایش کم راه حلی عالی برای این نیز هستند.

گسترش بخش خودروهای کوچک به خودروهای بیشتری اجازه می دهد تا به لنت های ترمز محبوب مجهز شوند. تمام لنت های ترمز سرامیکی ATE مطابق با ECE R90 تست شده اند و بنابراین مشمول ثبت TÜV نیستند.

لنت های ترمز سرامیکی ATE به طور خاص برای رانندگانی طراحی شده اند که به دنبال تجربه رانندگی راحت هستند. بنابراین، برای اطمینان از حداکثر راحتی، توصیه می‌کنیم لنت‌های ترمز سرامیکی ATE فقط با دیسک‌های ترمز «معمولی»، یعنی صاف، ترکیب شوند.
هنگام ترمزگیری در سرعت‌های بالا، دیسک‌های ترمز اسپورت صدای زمزمه منتشر می‌کنند. این یک پدیده شناخته شده است. در عین حال، قدرت ترمز لنت ها به طور مداوم بالا باقی می ماند.