مردی از روی گرسنگی صندل طبیعت گردی مردانه خود را خورد

این صندل طبیعت گردی مردانه دارای زیره لاستیکی بادوام و محکمی هستند که به پنجه های شما اجازه می دهد به درستی در آنها فرو بروند.

کفی قابل تنفس باعث می شود تا عرق و رطوبت قبل از اینکه پاهای شما باتلاق شوند خشک شود. بند این صندل های ممتاز مردانه می تواند در پشت یا جلو باشد و به راحتی درآوردن و درآوردن آن ها را آسان می کند.

این صندل های مردانه ممتاز از چرم میکروفیبر مرغوب ساخته شده اند. این صندل های چرمی انگشتری دارای بند هستند که می تواند در پشت یا جلو باشد و به راحتی درآوردن و درآوردن آن ها را آسان می کند.

این صندل‌های مردانه در اندازه‌ها و سایه‌های مختلف موجود است و برای هر گردشی مناسب است.این صندل مردانه با رویه چرم ساخته شده است که بسیار بادوام است و به راحتی تمیز می شود.

آستر این صندل های مردانه از مواد نرم تنفسی ساخته شده است که بسیار راحت است. زیره بیرونی این صندل مردانه ساخته شده با لاستیک ضد خش، بادوام، انعطاف پذیر و دارای چسبندگی قوی می باشد.

این صندل‌های مردانه در طرح‌های مختلف موجود هستند، برای پوشیدن روزانه، پیاده‌روی یا ساحل مناسب هستند.صندل های مردانه Shaire دارای سر بسته هستند که می تواند بهتر از انگشتان پا محافظت کند.

زیره لاستیکی آن خاصیت ضد لغزش دارد، بسیار نرم است و می تواند شما را به مدت طولانی بدون آسیب رساندن به پاهایتان بایستد. کفی قابل تنفس عملکرد تهویه عالی را ارائه می دهد.