مصرف نارنج تره بار موجب کاهش قند خون می شود

میانگین وزن نارنج تره بار 5 اونس است. (140 گرم). مانند همه مرکبات، نارنج از بیرون توسط پوسته ضخیم محافظت می شود که باعث می شود در برابر حمل و نقل کاملاً مقاوم باشند.

غلظت آب در میوه در اکثر گونه های تجاری از 70% تا 92% متغیر است که البته به رطوبت موجود و شرایط درختان بستگی دارد.

درختان نارنج و لیمو نمونه‌های کاملی از مواردی هستند که در آن برگ گیاه از میوه آب می‌گیرد، زمانی که نیاز شاخ و برگ به آب از طریق سیستم ریشه تامین نمی‌شود.

در طول ماه‌های تابستان و در شرایط متوسط جنوب کالیفرنیا، برگ‌های لیمو از حدود ساعت 6 تا 7 صبح شروع به آب گرفتن از میوه‌ها می‌کنند و این کار را تا ساعت 5 تا 6 بعد از ظهر ادامه می‌دهند.

اسید اصلی مرکبات اسید سیتریک است که عمدتاً در آب میوه یافت می شود، در حالی که مالات، مالونات و اگزالات بیشتر در قشر مغز یافت می شوند.

آب نارنج معمولاً حاوی 1-1.3٪ اسید سیتریک است، اما این مقدار می تواند از 0.5 تا 1.3٪ متغیر باشد. اسیدی که دومین غلظت در آب مرکبات دارد، اسید مالیک است. در نارنج، غلظت آن بین 1.4 تا 1.8 میلی گرم در میلی لیتر آب است.

یک نارنج کامل به طور متوسط فقط 85 کالری دارد و چربی، کلسترول یا سدیم ندارد.

از سوی دیگر، نارنج منبع عالی ویتامین C، ویتامین A، آنتی اکسیدان های فلاونوئید، ویتامین های B کمپلکس و مواد معدنی مانند پتاسیم و کلسیم است.

آیا تجربه ای در زمینه پرورش درخت نارنج دارید؟تکثیر درختان نارنج معمولاً از طریق پیوند صورت می گیرد.

اگر بخواهیم یک درخت نارنج را از دانه شروع کنیم، باید درک کنیم که درخت نارنج که از دانه رشد می کند ممکن است در 10-12 سال اول یا بیشتر میوه ندهد.

ممکن است در تمام طول عمر خود نتواند ثمر دهد. علاوه بر این، درخت مستعد ابتلا به بیماری های مختلف خواهد بود.

اینها دلایلی است که باعث می شود نارنج کاران تجاری هرگز این روش را انتخاب نکنند.

آنها ترجیح می دهند از نهال های پیوندی استفاده کنند. به این ترتیب، آنها از ترکیبی از یک درخت بالغ سالم با تنوع بسیار پرمحصول مطلوب بهره می برند.

بنابراین، آنها می توانند پس از 2-3 سال یک محصول منصفانه برداشت کنند.