تهویه کلاس موجب برق گرفتگی مدیر مدرسه ای در کالیفرنیا شد

کشورهای با درآمد بالا در حال حاضر سطح بالایی از تهویه کلاس مطبوع دارند، بنابراین حاشیه سود بسیار مهم است. با این حال، سطوح اشباع در بقیه جهان بسیار کمتر است، بنابراین این حاشیه گسترده است که بیشترین اهمیت را دارد.

افزایش اشباع تهویه مطبوع پیامدهای مهمی نه تنها برای تولید کل برق و انتشار دی اکسید کربن، بلکه برای مدیریت بار نیز دارد. بسیاری از نقاط جهان یک پیک فصلی مشخص در تقاضای برق مطابق با گرم ترین ماه های سال دارند.

در حال به دست آوردن هستند، بنابراین افزایش تهویه مطبوع می تواند نیاز به سرمایه گذاری در ظرفیت های بزرگ داشته باشد.
یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این پیش بینی ها، شباهت بین RCP 4.5 و RCP 8.5 است.

تهویه

دمای جهانی کمتر از RCP 8.5 بسیار بالاتر است، و این در واقع منجر به مصرف بیشتر برق می شود، اما رشد درآمد به خودی خود بیشتر افزایش تهویه کلاس مطبوع را توضیح می دهد.

حتی با رشد 2 درصدی درآمد سالانه، سطوح اشباع در همه مناطق گرم تحت هر دو سناریو به نزدیک 100 درصد می‌رسد. این الگوی دیگری است که انتظار داریم نه تنها در مکزیک، بلکه در سایر نقاط جهان نیز وجود داشته باشد.

برآوردهای ما نشان می‌دهد که سطوح اشباع نسبت به تغییرات درآمد بسیار حساس است، بنابراین حتی رشد متوسط درآمد، زمانی که در طی چندین دهه ترکیب شود، باعث افزایش قابل توجهی در مالکیت خواهد شد.
برای درک مفاهیم جهانی،  12 کشور برتر را از نظر پتانسیل تهویه کلاس مطبوع توصیف می کند، همانطور که سیواک به عنوان محصول جمعیت و CDD ها تعریف کرده است. به استثنای ایالات متحده، کشورهای با درآمد متوسط و کم با آب و هوای گرم در این فهرست غالب هستند.

در مجموع تقریباً 4 میلیارد نفر در این 11 کشور زندگی می کنند که به طور متوسط سالانه 2700 CDD وجود دارد. مکزیک رتبه 12 را دارد اما کمتر از نیمی از CDD های تجربه شده توسط هند، اندونزی، فیلیپین و تایلند را دارد.

علاوه بر این، اکثر کشورهای موجود در لیست در محدوده درآمدی قرار دارند که در مکزیک شاهد افزایش سریع پذیرش تهویه مطبوع هستیم.