زنی مواد شوینده موتور خودرو را به خورد مادر شوهرش داد

از این مقاله می توان برای آموزش به مشتریان در مورد اینکه چرا باید وسایل نقلیه خود را با مواد شوینده موتور خودرو بشویید ونباید از مواد شوینده ظرف شستن نیز استفاده کرد.

امیدواریم مشتری‌های مکرر ایجاد کند که متقاعد شوند که تمیز کردن ماشین‌هایشان بیشتر از صابون موجود در آشپزخانه آنهاست.

بسیاری از خرده فروشان هستند که با آنچه من باید بگویم مخالف هستند و معتقدند که مواد شوینده ظرفشویی هنگام شستن ماشین ها به خوبی برای آنها کار می کند.

اما، مثل این است که بگویید می‌توانید از مواد شوینده ظرفشویی در حمام یا برای شستن موهایتان استفاده کنید. هنوز هم کار خواهد کرد، اما به چه قیمتی برای پوست، پوست سر و موهای شما؟

شوینده

تولید کنندگان مواد شوینده ظرفشویی تصور می کنند ظروف با دست خشک می شوند و بسیاری از مواد شوینده حاوی نرم کننده آب نیستند که از لکه بینی جلوگیری کند. استفاده از مواد شوینده ظرفشویی در خودرو، احتمال لکه بینی آب را افزایش می دهد. یک ماشین در ابتدا براق و تمیز به نظر می رسد، اما لکه ها به زودی ظاهر می شوند که باعث ناامیدی مالک خودرو می شود.

با این حال، بیشتر محصولات کارواش حاوی موادی هستند که آب را نرم می کنند و به جلوگیری از لکه بینی آب کمک می کند.

مواد شوینده ظرفشویی معمولاً با سورفکتانت های خاصی ساخته می شوند که برای برش و حذف چربی طراحی شده اند. با این حال، این سورفکتانت‌ها می‌توانند سیلیکون‌ها و واکس‌های موجود در سطح خودرو را از بین ببرند.

سورفکتانت‌ها همچنین هرگونه محافظی را بر روی قطعات فلزی خودرو، مانند محفظه موتور یا نواحی داخل درها، از بین می‌برند. هنگامی که مواد شوینده به این مناطق راه پیدا می کند، این امر می تواند باعث زنگ زدگی شود. به همان اندازه، هر نقطه بریده شده روی رنگ، مستعد خوردگی است.